Vijesti
Obavijest otočanima: Od rujna ističe veliki broj otočnih iskaznica za obalni linijski prijevoz
Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava otočane da od rujna ove godine ističe veliki broj Otočnih iskaznica za povlašteni prijevoz osoba i vozila te poziva korisnike da provjere datume do kada im vrijede izdane iskaznice.
Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava trebaju podnijeti zahtjeve za produljenje Otočnih iskaznica u poštanskim uredima ili putem platforme e-Građani (Kategorija: Promet i vozila; Usluga: Otočna iskaznica). Otočne iskaznice će se ponovno izdati na razdoblje od 5 godina.
Agencija nadalje ističe da će korisnici nakon što predaju zahtjev za izdavanje Otočne iskaznice, karte za povlašteni prijevoz moći kupovati „starom“ aktivnom Otočnom iskaznicom dok zahtjev za „novu“ Otočnu iskaznicu ne bude obrađen. Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke „nove“ iskaznice u poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati Potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Hrvatska pošta prilikom zaprimanja zahtjeva ili će korisnik istu dobiti u svoj korisnički pretinac ako zahtjev podnese elektronski putem e-Građana.
Korisnici mogu zahtjev za produljenje Otočne iskaznice podnijeti najranije 90 dana prije isteka postojeće Otočne iskaznice. Datum do kada vrijedi otočna iskaznica je naznačen na tijelu iskaznice. Potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog radnog dana od dana predaje zahtjeva te se njome mogu ishoditi putne karte kod brodara.
Za izdavanje nove otočne iskaznice za osobu korisnik mora uplatiti 8,63 eura odnosno za iskaznicu za vozilo i vinjetu 10,62 eura u državni proračun. Prvo izdavanje Otočne iskaznice je za korisnika besplatno, a kod produženja zbog isteka iste potrebno je izvršiti plaćanje. Kod podnošenja zahtjeva za izdavanje Otočne iskaznice za putnika zbog isteka, obavezna je nova fotografija uz zahtjev, osim ako korisnik u zadnjih pet godina nije izradio osobnu iskaznicu ili putovnicu, u tom slučaju će osobna fotografija biti preuzeta iz MUP-a.
Korisnici se pozivaju da predaju zahtjeve na vrijeme, odnosno najkasnije tjedan dana prije isteka postojeće iskaznice, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na besplatni ili povlašteni prijevoz. Iskaznice se mogu preuzeti u poštanskom uredu nakon tri tjedna od podnošenja zahtjeva.
Agencija naglašava, da ukoliko korisnici imaju aktivan račun kod brodara Jadrolinija (tzv. prepaid račun) da prilikom preuzimanja nove otočne iskaznice obavezno obavijeste brodara o novoj iskaznici i serijskom broju kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom otočnom iskaznicom. Kontakt brodara za povezivanje Otočne iskaznice sa otvorenim računom je prepaid@jadrolinija.hr.
Za sve informacije korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na kontakt telefone 021/329-387 i 021/329-372 ili e-mailom na iskaznice@agencija-zolpp.hr. Podaci o plaćanju izdavanja otočne iskaznice mogu se naći na poveznici.
-
Vijesti4 godine
Do proljeća će biti gotova studija isplativosti ulaganja za most Pašman – kopno
-
Vijesti3 godine
Studija predizvodljivosti most Pašman – kopno uskoro završena
-
Vijesti4 godine
Pašman i Ugljan odsječeni od kopna – ažurirano
-
Vijesti3 godine
Izgradnja mosta Pašman – kopno: održan sastanak predstavnika Općine Pašman sa zastupnicima kineskog CRBC-a