Vijesti
HTZ promovira posezonu kroz kampanju ‘Experience Croatia…. your memories are on us!’
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Experience Croatia…. your memories are on us!” s ciljem promocije posezone, odnosno pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije. Kampanja će trajati do kraja listopada, a obuhvaća aktivnosti na šest europskih tržišta: u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji, Švedskoj i Mađarskoj.
Riječ je o promotivnim aktivnostima koje za cilj imaju ojačati konkurentnost Hrvatske na globalnoj razini te dodatno pospješiti poziciju naše zemlje kao zanimljive, sigurne i privlačne destinacije.
– Intenzivnom promocijom naše bogate turističke ponude motiviramo goste da posjete našu zemlju izvan ljetnih mjeseci i uvjere se u sadržaj i kvalitetu hrvatskih turističkih proizvoda. Cilj nam je potaknuti odličan turistički promet u posezoni, jednak onome kakav smo postigli i u predsezoni. Naime, jedino tada i imamo prostora za rast turističkog prometa. Također, namjera nam je pozicionirati se kao održiva i poželjna cjelogodišnja destinacija na Mediteranu, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
S obzirom na široku lepezu hrvatskih turističkih proizvoda i usluga, fokus kampanje stavljen je na nautiku, aktivni odmor, prirodne ljepote i eno-gastronomiju.
Promocija aktivnosti realizira se putem offline i online medija, odnosno, u okviru native članaka, društvenih mreža, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, YouTubea itd.
-
Vijesti4 godine
Do proljeća će biti gotova studija isplativosti ulaganja za most Pašman – kopno
-
Vijesti3 godine
Studija predizvodljivosti most Pašman – kopno uskoro završena
-
Vijesti4 godine
Pašman i Ugljan odsječeni od kopna – ažurirano
-
Vijesti3 godine
Izgradnja mosta Pašman – kopno: održan sastanak predstavnika Općine Pašman sa zastupnicima kineskog CRBC-a