Pišite nam

Vijesti

Anketa iznajmljivača: HTZ poziva privatne iznajmljivače da popune online anketu preko sustava eVisitor

Analiza karakteristika obiteljskog smještaja se provodi u svrhu pokretanja novog sustava dodjele oznaka kvalitete obiteljskog smještaja

Prije

-

Ždrelac

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) planira pokretanje sustava dodjele oznaka kvalitete za obiteljski/privatni smještaj (sobe, apartmani, kuće i vile u vlasništvu fizičkih i pravnih osoba) u Hrvatskoj. Na taj će način predmetne segmente ponude moći promovirati kao jedinstvene i tržišno konkurentne proizvode prilagođene suvremenim trendovima potražnje, uz isticanje poželjnih smjerova razvoja ponude.

Kao prvi korak u pripremi projekta, HTZ u suradnji s Institutom za turizam priprema analizu karakteristika obiteljskog/privatnog smještaja u Hrvatskoj, s ciljem formuliranja smjernica i okvira budućeg programa i oznaka kvalitete.

Uz analizu dostupnih podataka o poslovanju ovog segmenta smještajne ponude iz sustava eVisitor, ekspertne intervjue s relevantnim dionicima na tržištu i analizu najboljih praksi, ključan izvor podataka predstavljat će informacije o karakteristikama smještaja i ponude prikupljene putem ankete od samih obveznika – iznajmljivača.

Sudjelovanje iznajmljivača u ovom istraživanju neophodno je za dobivanje objektivne slike o obiteljskom/privatnom smještaju i prikupljanja kvalitetnih povratnih informacija značajnih za osmišljavanje programa i oznaka kvalitete.

Anketiranje iznajmljivača traje do 27. veljače, pri čemu iznajmljivači anketi mogu pristupiti putem prijave u sustav eVisitor, gdje će na početnoj stranici biti dostupna obavijest o istraživanju, s poveznicom na anketu.

HTZ poziva sve vlasnike obiteljskog/privatnog smještaja da se u što većem broju uključe u istraživanje te izdvoje desetak minuta vremena za ispunjavanje online ankete kojoj je moguće pristupiti putem sustava eVisitor (potrebno je prijaviti se u sustav eVisitor, a poveznica putem koje se može pristupiti anketi dostupna je na početnoj stranici). Namjera je prikupiti što veći broj povratnih informacija od strane iznajmljivača te na taj način dobiti objektivnije rezultate istraživanja.

Nastavi čitati

Najčitanije