Pišite nam

Ostali mediji

Većina ponuditelja zadovoljna odazivom turista u “Tjednu odmora vrijednom”

Prije

-

Većina ponuditelja turističkih i drugih usluga koji su se uključili u nedavni “Tjedan odmora vrijedan” zadovoljna je ili djelomično zadovoljna odazivom potrošača, a 87 posto bi ih ponovo sudjelovalo u toj akciji, pokazala je anketa Ministarstva turizma i sporta (MINTS) i Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

“Tjedan odmora vrijedan” zajednička je akcija MINTS-a i HTZ.a, provedena prvi puta od 16. do 25. listopada s ciljem jačanje turističke posezone i potrošnje, u kojoj su domaći i strani turisti po 50 posto povoljnijim cijenama mogli koristiti više od 420 turističkih i drugih ponuda i usluge u svim dijelovima Hrvatske.

Kako bi utvrdili što o “tjednu” misle uključeni ponuditelji usluga, koliko su zadovoljni te koji su turisti ponude najviše koristili, MINTS i HTZ su po završetku akcije proveli anketu, na koju se odazvalo više od 220 ponuditelja usluga, od kojih je 63 posto zadovoljno ili djelomično zadovoljno odazivom potrošača.

Njih 87 posto bi ponovno sudjelovalo u akciji, a devet posto ih je navelo da bi opet sudjelovalo, ali uz određene uvjete. S te strane, anketirani ponuditelji usluga su predložili kako bi bilo dobro da se akcija provodi više puta tijekom godine, ali i da se poveže tj, oslanja na praznike, kao i da traje dulje nego je trajala sada. Predložili su i mogućnost plasmana ponuda s popustima manjim od 50 posto.

O tome tko su turisti koji su koristili usluge s popustima, ponuditelji su u anketi kazali da je bilo najviše parova, 49 posto, te obitelji s djecom, 36 posto, dok je samaca bilo oko 10 posto. Oko 25 posto turista-krajnjih korisnika ili potrošača, ponude je koristilo isključivo tijekom dva vikenda.

Pojedini ponuditelji iznijeli su i konkretnije podatke o posjećenosti, pa su tako iz Nacionalnog parka Plitvička jezera netom po završetku “tjedna” naveli da su u deset dana akcije imali gotovo 30 tisuća posjetitelja, Nacionalni park Krka imao ih je gotovo tri tisuće, dok su iz Parka prirode Biokovo izvijestili da su prodali više od tri tisuće ulaznica, pri čemu je većina posjetitelja išla vidjeti ove godine otvorenu novu atrakciju “Skywalk”.

Iz karlovačkog slatkovodnog akvarija Aquatike naveli su da su tih deset dana imali 1.500 posjetitelja te da je to njih tri puta više nego bi imali da nije bilo akcije.

Iz MINTS-a i HTZ-a podsjećaju i na podatak da je prateću web stranicu “Tjedna odmora vrijednog” prije i za vrijeme te akcije pregledalo više od 150 tisuća jedinstvenih posjetitelja, najviše s područja Zagreba, Splitsko-dalmatinske, Primorsko-goranske i Istarske županije.
Naglašavajući da su zadovoljni kako je prošao prvi Tjedan odmora vrijedan, kao i brojem uključenih ponuditelja usluga te posjetima, tim više jer se sve uspjelo provesti unatoč izazovima pandemije i uz poštivanje svih epidemioloških mjera, iz MINTS-a i HTZ-a najavljuju da će se akcija održati i iduće godine, na proljeće i ujesen.

Članak je izvorno objavljen na portalu BNM.

Nastavi čitati

Najčitanije