Pišite nam

Ostali mediji

Potpore za jačanje regionalnog brenda

Prije

-

Foto:Vedran SITNICA

Želimo poticati razvoj posebnih interesa, koji će prvenstveno motivirati dolaske turista, a posebice u razdobljima manje turističke potražnje te, uz to, probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Također, Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imaju stvaranje doživljaja, ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije, pojasnila je Mihaela Kadija

Turistička zajednica Zadarske županije objavila je Javni poziv za dodjelu potpora u 2022. godini. Iznos potpora će, nakon primljenih ponuda razmotriti i odrediti Turističko vijeće TZ-a Zadarske županije. Kako kaže direktorica TZ-a, Mihaela Kadija, Turistička zajednica Zadarske županije potporama tradicionalno želi poticati razvoj dodatne turističke ponude.

Bespovratna sredstava

– Želimo poticati razvoj posebnih interesa, koji će prvenstveno motivirati dolaske turista, a posebice u razdobljima manje turističke potražnje te, uz to, probuditi tržišta posebnih interesa i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Također, Turistička zajednica Zadarske županije i nadalje nastavlja poticati aktivnosti koje za cilj imaju stvaranje doživljaja, ali i ravnomjeran razvoj turizma na području cijele županije, pojasnila je Kadija.
Bespovratna novčana sredstava iz ovog poziva namijenjena su događanjima, programima agencija koje nude aranžmane posebnih interesa, kao i projektima koji omogućuju i obogaćuju ponudu posebnih interesa. Cilj potpora je jačanje ponude i motiva dolazaka, kao i podizanje vidljivosti regionalnog brenda, a upućeni su subjektima javnog i privatnog sektora.
Poziv objavljen na web stranici TZ-a, otvoren je do 14. siječnja, a obuhvaća tri različita modela: potpore događanjima, potpore programima destinacijskih menadžment kompanija i potpore razvojnim programima/projektima neposredno povezanih s turističkim proizvodom.
– Prvi je model namijenjen za događanja koja se odvijaju na teritoriju Zadarske županije, a predstavljaju motiv dolazaka turista na destinaciju, stvaraju dodatnu ponudu, osobito u pred i posezoni te imaju snažan promidžbeni efekt zbog posebnosti i/ili unikatnosti, ojašnjavaju u TZ-u.

Naglašen doživljajni aspekt

Drugi je model, kako nastavljaju, namijenjen programima razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda posebnih interesa. Osnovna je ideja pružanje podrške turističkim agencijama koje su specijalisti za destinaciju, odnosno nude paket-aranžmane isključivo u Zadarskoj županiji s naglašenim doživljajnim aspektom.
U trećem modelu nastoji se dati podrška još jačem razvoju turizma posebnih interesa čime se ostvaruje ravnomjeran razvoj turizma Zadarske županije, razvoj cjelogodišnjeg turizma te jačanje brenda destinacije. Potpore u trećem modelu mogu ostvariti subjekti za edukaciju djelatnika u svrhu specijalizacije kao i nabavku opreme i uređenja u svrhu razvoja ponude turističkih proizvoda posebnih interesa.
Kriteriji koji će se gledati pri ocjenjivanju i unaprijed određenom sustavu bodovanja su: sadržaj i kvaliteta prijedloga, doprinos razvoju proizvoda posebnih interesa, doprinos razvoju PPS razdoblja, trajanje i kontinuitet organizacije, kvaliteta promidžbe te inozemno oglašavanje.

Članak je izvorno objavljen na portalu Zadarski list.

Nastavi čitati

Najčitanije